Noua rețetă conferă o textură și mai cremoasă și un gust de ciocolată mai intens
De la lansarea sa în 1901, la Loerrach în Germania și până astăzi, Milka a cucerit generații întregi din întreaga lume, devenind marca de ciocolată cel mai ușor de recunoscut. Pentru a marca cei 121 de ani de existență, Milka lansează cea mai bună și cea mai tandră ciocolată din toate timpurile. Așadar, ce s-a schimbat? Noua rețetă a ciocolatei Milka, care conferă un gust mai bun ca oricând, mai cremos și mai intens de ciocolată și cu un gust dulce bine echilibrat.
Milka continuă să folosească doar ingrediente de înaltă calitate, atent selecționate, pentru a crea o ciocolată cremoasă pe care fanii Milka o cunosc și o iubesc. Cu cacao obținută prin Cocoa Life, programul de sustenabilitate al Mondelēz International, și cu lapte cremos din Alpi, noua tabletă Milka este cea mai tandră de până acum.
Noua tabletă Milka are, de asemenea, un nou aspect, trecând de la o formă dreptunghiulară la o formă mai rotunjită, care s-a dovedit că oferă o experiență de consum deosebită, având o textură mai fină. Pe lângă evoluția formei, noua tabletă vine și cu câteva surprize inedite: o nouă gravură Milka și un nou design al văcuței Milka, Lila, care își face pentru prima dată apariția pe tabletele de ciocolată.
„Suntem încântați să anunțăm lansarea noii noastre tablete, cu o textură și mai cremoasă și un gust de ciocolată și mai intens. Cei care îndrăgesc Milka ne-au spus că le place noul gust. Cacaua este obținută sustenabil, prin programul Cocoa Life, astfel că oricine se poate bucura acum de o ciocolată care are la bază angajamentul pentru comunități și mediu. Cacaua este amestecată cu laptele cremos din Alpi, pentru a crea gustul pe care oamenii îl îndrăgesc. Mai mult decât atât, văcuța Lila apare pentru prima dată pe tabletele de ciocolată, pe bucățica din colțul din dreapta sus a fiecărei tablete”, a declarat Andreea Găman, Marketing Manager Chocolate România, Mondelēz International.
Numele mărcii „Milka” este derivat din Milch (germ.: lapte) și Kakao (germ.: cacao). Încă de la apariție, ambalajul Milka este mov, pe acesta fiind imprimate o văcuță pe nume Lila și o vedere panoramică a Alpilor.
SFÂRȘIT
Pentru solicitări media, vă rugăm contactați: Dana Dobrescu; Dana.dobrescu@mdlz.com
Despre Mondelēz International
Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) sprijină oamenii să ia gustări în aproximativ 150 de țări din întreaga lume. Cu venituri de aproximativ 29 de miliarde de dolari în 2021, MDLZ conduce viitorul snacking-ului, cu branduri globale și locale iconice, precum biscuiții Oreo, belVita și LU; ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone; bomboanele Sour Patch și guma Trident. Compania Mondelēz International este mândră să fie membră al Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index. Vizitați www.mondelezinternational.com sau urmăriți compania pe Twitter la adresa www.twitter.com/MDLZ.