Un proiect CSR dedicat valorizării tinerelor talente din
Liceul de Arte Plastice ,,Nicolae Tonitza”
Elevii Liceului de Arte Plastice ,,Nicolae Tonitza” din București vor participa în această primăvară la proiectul CSR cu tema ,,Împarte bucurie!”. Inițiativa este susținută de echipa brandului ALOMA având ca obiectiv promovarea talentului și creativității elevilor din clasele IX-XII ale liceului.
,,Acest proiect reprezintă angajamentul nostru de a valoriza viitorii noștri artiști plastici. În următoarele luni, vom aduce în centrul atenției lucrările de artă realizate de către liceeni alături de profesorii lor, pe tema aspirațională a campaniei noastre”, a declarat Cristian Doxan, Country Manager România & Adriatic Region FRONERI Ice Cream.
Toate lucrările înscrise în proiect vor fi jurizate de cadrele didactice din liceu și vor fi premiate de către echipa ALOMA cu materiale de lucru necesare elevilor.
,,În această perioadă complexă, elevii noștri studiază acasă, departe de colegi și de atelierele unde își desfășurau activitatea creativă sub îndrumarea cadrelor didactice. Acest proiect extracurricular ne oferă ocazia de a le valoriza și susține talentul, de a le pune în valoare măiestria artistică”, a declarat Prof. Oana-May Isar, Director al Liceului de Arte Plastice ,,Nicolae Tonitza”.
La finalul proiectului, atât câștigătorii cât și toți participanții vor primi diplome și premii. Lucrările de artă plastică realizate de elevii liceului vor fi expuse virtual pe canalele social-media ale inițiatorilor și în mass media.
Despre ALOMA
Brandul ALOMA face parte din grupul FRONERI, o companie globală de înghețată, prezentă pe scară largă în întreaga lume, desfășurându-și activitatea în 20 de țări. FRONERI oferă o gamă completă de produse de înghețată, de la înghețată cu lapte la înghețată pe bază de apă, sorbet și înghețată organică, înghețată pe băț și la cornet. FRONERI este un partener licențiat de lungă durată al unor companii de top precum Nestlé și Mondelēz, având peste 10.000 de angajați la nivel mondial.