Milka, cea mai indragita ciocolata din Romania, isi doreste ca in fiecare an sa dea sarbatorilor de iarna o nota speciala. Anul acesta, Milka lanseaza campania “Impacheteaza fiecare zi in tandrete, Craciunul acesta”, prin care invita consumatorii sa transforme fiecare zi de decembrie intr-o zi magica, in asteptarea Craciunului.
„Ne dorim ca fiecare zi din aceasta luna, iubitorii de ciocolata sa o dedice celor dragi, oferindu-le cel mai tandru cadou pe care il pot darui, si anume timpul si atentia lor. In luna decembrie exista numeroase ocazii care pot fi petrecute alaturi de cei dragi pentru a le darui tandrete, prietenie, zambete si voie buna: bucuria de a vedea impreuna luminitele decorative din oras, pregatirea ghetutelor si asteptarea lui Mos Nicolae, prepararea bunatatilor culinare, ascultarea colindelor, alegerea cadourilor, impodobirea bradului. Prin campania din acest an, Milka ne reaminteste fiecaruia dintre noi ca putem gasi alaturi de familie, de prieteni si de cei dragi magia Craciunului pe parcursul intregii luni decembrie”, a declarat Adina Ghituica, Jr. Brand Manager Milka SCE, Mondelez Romania.
Pentru iubitorii de ciocolata, in asteptarea sarbatorilor de iarna, Milka a creat pachete promotionale – o combinatie de produse la care se adauga si un cadou: o cutie metalica Milka, in care se pot depozita dulciuri, biscuiti, bomboane sau de ce nu, mesaje cu ganduri tandre pentru cei dragi.
Mesajul campaniei este transmis prin intermediul spotului TV care prezinta povestea unei familii ce decide sa daruiasca unuia dintre copii magia sarbatorii Craciunului, chiar si intr-o zi obisnuita de decembrie. Versiunea completa a spotului poate fi urmarita pe canalul de Youtube Milka Romania, iar in Bucuresti, va rula pe toata perioada lunii, in Piata Unirii, in cadrul unui amplasament special.
In digital, iubitorii de ciocolata sunt invitati sa acceseze website-ul www.cadouritandre.ro, prin care pot darui, in fiecare zi, tandrete si voie buna celor dragi, prin intermediul gesturilor tandre puse la dispozitie de catre Milka.
Consumatorii pot darui tandrete in fiecare zi celor dragi fie prin intermediul unor versuri pline de tandrete, fie prin amintiri tandre, ambele decorate cu hartie de impachetat cadouri. Mai mult, utilizatorul isi poate crea propriul model de hartie in care sa impacheteze cu tandrete aceste gesturi tandre, care se trimit catre cei dragi pe e-mail si se pot distribui prin intermediul retelelor de socializare.
In magazine, vor avea loc activari dedicate consumatorilor, prin intermediul caror vor putea castiga, la atingerea unui anumit prag de cumparare al produselor Milka, premii de sezon: hartie de impachetat cadourile, globuri de Craciun Milka, cutii metalice Milka.
De asemenea, in principalele mall – uri din tara, din Bucuresti, Cluj-Napoca, Iasi si Timisoara vor fi amenajate, in luna cadourilor, zone speciale unde Milka invita consumatorii sa impacheteze cadourile celor dragi in hartie de sarbatoare, adaugand si un gand tandru. Prin aceste activitati, Milka isi propune sa impacheteze intreaga luna decembrie in tandrete.
Portofoliul Milka de sezon cuprinde o gama larga de surprize: indragita figurina Mos Craciun Milka; tableta de ciocolata Milka Sweet Winter 100gr; bomboanele de pom asortate Milka; Milka Snow Bites; Milka Snow Balls; Milka Bomboane Asortate de Ciocolata 144g; Milka Mix figurine 119g; bomboanele Milka Oreo 86g.
Milka, una din marcile simbol ale Mondelēz International, a cucerit generatii intregi din intreaga lume, devenind marca de ciocolata cel mai usor de recunoscut, inca de la lansarea sa in 1901 la Loerrach in Germania. In acest moment, ciocolata Milka este vanduta in peste 15 tari. Succesul ciocolatei Milka s-a reflectat si in cresterea cu 1,6 pp a cotei de piata (in valoare)* in prima jumatate a anului 2016 vs aceeasi perioada a anului 2015.