TEZYO, noul concept de magazin dezvoltat de OTTER Distribution, alaturi de fashion blogger-ul Dana Rogoz, a lansat campania nationala “Pantofi cu Atitudine”. Campania evidentiaza ideea ca o tinuta bine aleasa, geanta si perechea potrivita de pantofi, reusesc sa influenteze pozitiv atitudinea persoanei care le poarta, precum si pe aceea a celor din jur. Aceasta debuteaza odata cu deschiderea celui de-al 7-lea magazin TEZYO, in complexul Palas Mall Iasi. De asemenea, in premiera nationala, indragitul brand de incaltaminte si marochinarie ALDO este de acum prezent, intr-o zona dedicata, in magazinul multibrand TEZYO.
Campania ”Pantofi cu Atitudine” se desfasoara la nivel national, in toate cele 7 magazine TEZYO, in contextul prezentarii colectiei de toamna – iarna 2016/2017.
TEZYO este un magazin multibrand ce ofera articole de incaltaminte si genti pentru toate stilurile, de la cel office pâna la cel fashion sau urban sport. Inca de la demararea proiectului, s-au asociat acestuia si analistul de moda Alin Galatescu, precum si Carmen Bruma si Marta Usurelu, doua femei de succes in business si showbiz.
In cadrul campaniei, TEZYO a pregatit si un concurs prin care, la achizitia de articole de incaltaminte sau produse de marochinarie din magazine sau pe www.tezyo.com, clientii pot câstiga o excursie in capitala modei, Milano, precum si trei kit-uri de pantofi si genti asortate, fiecare continând trei perechi de incaltaminte si trei genti, pentru stilurile fashion, office si urban-sport.
Filip Schwartz, actionarul grupului OTTER Distribution a declarat: ”TEZYO este un brand despre preferintele personale ale fiecaruia dintre noi, care inca de la lansarea din decembrie 2015, si-a propus sa redefineasca alegerile clientilor si sa ofere variante personalizate prin care acestia sa iasa in evidenta si sa aiba o atitudine pozitiva. De aceea, noua campanie “Pantofi cu atitudine” are la baza convingerea ca tinuta si pantofii potriviti te inspira si te motiveaza sa iti imbunatatesti atitudinea, pentru a reusi in ceea ce iti propui si pentru a-ti stabili obiective din ce in ce mai indraznete.”
Pe lânga surprizele pregatite in magazine si online, campania a inclus organizarea, in data de 19 octombrie, unui eveniment special, ”Shoes on Stage”, in Palas Mall, impreuna cu Dana Rogoz si Alin Galatescu, pentru publicul iubitor de fashion din Iasi. In cadrul evenimentului, invitatii au putut admira outfit-uri in tendinte, puse in evidenta de pantofii cu atitudine de la TEZYO, pe catwalk.