Cum faci sa ramai in forma?

Un an bun sa ai! Sa iti iasa tot ce iti pui in gand si sa iti mearga bine. Sa reusesti sa te mentii in forma si sa te subtiezi daca cumva asta visezi. Eu una asta vreau…si mai vreau sa ma pot mentine pe linia de plutire, insa….nu stiu cum esti tu, insa eu ma ingras si de la aer. Si slabesc cum nu se poate mai greu. Poate si ca urmare a nenumaratelor cure de slabire tinute. Unele cu cap, alte fara cap.
Am uitat adesea ca al nostru corp este cea complexa „fabrica” de pe pamant. De aceea e important sa il respecti corpul, sa ii apreciezi mecanica. Sa combini corect alimentele.
Sa nu amesteci proteine cu fainoase si tot asa…Pentru un sistem digestiv fragil si pentru o silueta de zile mari, trebuie sa respectam ca la carte combinatiile alimentare.

ayurvedic-weight-loss
Dar ce se intampla? O parte din mancarea noastra, mai ales alimentele care contin amidon, au nevoie de un mediu alcalin pentru o digestie optima, pe cand celelalte, cum ar fi proteinele, au nevoie de un mediu acid pentru a fi digerate. E logica ca daca le consumi pe ambele la aceeasi masa, stomacul nu poate digera mancarea. De unde reactii ciudate precum putrezirea mancarii, urmata de gaze toxice. Asa ca nu e de mirare ca a la long, te alegi cu boli. Cu stres digestiv, care include arsuri sau reflux gastro-esofagian, crampe, gaze, constipatie, colite, boli nervoase.
Si totusi cum faci ca sa te vindeci? Pentru ca e nevoie sa elimini resturi si deseuri acumulate peste ani. Sangele preia toxinele produse prin putrefactie din colon si le transporta in tot sistemul. Si uite asa avem o intoxicare. Rezultatul final? Dureri de cap, stari de oboseala si lipsa de energie si, kilograme in plus.
Exista 4 grupe de alimente:

Carbohidratii si amidonul – grupa 1
Proteinele – grupa 2
Legumele – grupa 3
Fructele – grupa 4
Combinarile corecte
Grupa 1 – grupa 3
Grupa 2 – grupa 3
Grupa 4. Fructele se consuma separat

  •  Fructele nu se combina cu nimic. E important sa vedeti cum va simtiti si va ascultati corpul.
  • Alimente bogate in amidon si carbohidrati: Orez, cartofi, paine, dulciuri, fasole, dovleacul, castanele, nuci de cocos, morcovi
  • Proteinele: Carne, branza, oua, semintele de susan, nuci, seminte, tofu, peste, avocado, ciuperci, mazare verde
  • Fructe dulci: Bananele, curmalele,struguri, stafidele, fructele uscate, prune
  • Grasimile: Ulei, unt, untura, smantana, maslinele. Combinatia ideala cu frunze si vegetalele verzi.
    Tips – separa desertul de restul mesei, pentru ca stomacul nu mai poate digera.

Nu ezita sa mananci alimente alcaline. Te ajuta sa lupti impotriva bolilor.
Spor la slabit!

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *