Baneasa Shopping City anunta prezenta unui nou brand international de renume in oferta de fashion a segmentului premium: brandul COS, recunoscut pentru creatiile sale androgine, cu design atemporal, inspirate din arhitectura, arta, design sau natura.
Designul magazinului a fost realizat folosind materiale tactile, nuante neutre, obiecte de mobilier create de designeri celebri precum MUTO si HAY si un sistem de balustrade din metal personalizate care va imparti suprafata in mai multe zone, inclusiv spatii de odihna unde clientii sau insotitorii se vor putea relaxa, pentru o experienta de shopping cât mai placuta.
Parte a grupului H&M, COS completeaza portofoliul de branduri premium internationale care au decis sa inaugureze pe tot parcursul anului trecut spatii comerciale in Baneasa Shopping City, branduri printre care se numara Chopard, Chanel, Cerruti 1881, Paul & Shark, Longchamp, Lancel, Teilor Exclusive, Furla si Reve.
Mixul unic de branduri este unul dintre cele mai importante aspecte strategice care diferentiaza Baneasa Shooping City de celelalte centre comerciale din Bucuresti si din tara, oferind experiente complete si memorabile, la cele mai inalte standarde.